22 Temmuz 2013 Pazartesi

Blog Dünyasıyla Tokalaşmamız

Selamlar hepinize ! Bu benim ilk blog deneyimim ilk yazımda kendimi biraz anlatmak istiyorum ve de neden blog yazmaya karar verdiğimi.Başlıyalım memur bir ailenin en küçük çocuğu olarak 94 yılında dünyaya geldim.Doğduğu yıllara lanet okuyan ne varsa eskilerde var diyen biriyim : ) Yapaylıktan dert yanan zaman zaman da tanığım en sentetik insan olmaktan dert yanan biriyim.Hayatı sanki iki kişilik ve yarın ölecekmişçesine yaşarken bir yandan da bunun getirdiği bunalımlı denizlerde bir oraya bir buraya süreklenen kendini daha küçük bir çocukken keşfetmiş bunu kabullenmesi ise bir ömür sürecek bir eşcinselim anlayacağınız : ).İşte tam bu noktada bu blogu açıyorum.Bildiğim bir şey varki bu dünyada yanlız olmadığım.Bunu unuttuğum anlarda bana yoldaş olması için yazacağım.Bir gece yarısı sigara almaya üşendiğimde,pişmanlıklarıma,sevinç çığlıklarıma burada hep beraber şahitlik edeceğiz ! Hepinize tekrar selamlar..gayinblack

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder